S A H A B A T

Sekian Lama Di Bumi Perantauan

Assalamualaikum blogger kacak lagi kiut semua . Semoge kite semua sentiase dibawah lindungan Allah .

Caaak ! dah lame tak bukak blog nie , rase macam dahh taa jadi blogger . Apekan daye , saye bzbdy sangat dengan belajar ! betol cakap orang kan , mase sekolah dengan mase daa masok kuliah lain sgtt walaupon ain belom masok kuliah . hehe ~ Ain engt kan , ain nak jadikan blog nie sebagai tempat ain cerite macam-macam jaa sepanjang ain dekat perantauan nie . Malas nak terlalu aktif macam bapak kesayanganMaharaje , Mama , Kakak Zu . Dorang semua aktif gile lhaa , cume kakak zu jaa daa taak berape aktif semenjak dea cerai dengan cimot ! sian dea kan ? :(

Macam macam bende sebenanye nak citee . haha ~ tamak kan ain nie ? hehe , suke laah ! Bak kate nurul ain "Orang Tamak Selalu Beruntung" haha . betol kan ? dahh laah , ain sebenyanya tak taw nak membebel ape semenjak dahh sebulan lebih ain tinggal kan kekasih haty ain nie . Cuci mate jea lhaa yea wak ? :) . hehe . malas punye pasal nak menaip ! adios ~
 Model sambilan ain . haha ~
 Aisyah arslan & Qadriah (Turki)
Pakcik nie comel , ain suke . hehe ~
Permandangan tue ain nak tunjuk kan dekat Kakak zu dengan Atok wan , hari tue dahh tunjuk tapi dari bangunan atas jaa , sebab dahh banyak jalan snap lhaa apee yg mampu selagi nakk tekan klik kat camre tuee . hehe .

10 comments:

Farina Hunny said...

kak ain :') rindu <3

Anonymous said...

eh2 blog nie dh kembali..eeee

wah! cantik pemandangan tu..maju!

mohon kenalkan dengan awek turki..hiks :p

yg benar

mak su

potia casadelarossa said...

cantik permandangan kat sana ye

Yui Bieyna said...

Salam akak. Seronok duk kat perantauan ye. (lama dah x potpet kat sini) :D

kopi pasta said...

muahahaha....bila masa lak ak aktif nya? sminggu ak 2,3 entri kot. hihi, tergelak besar aku, kakak zu? ada no. fon dia tak? nak ngorat. ak rasa la kan, hg ada masa utk blog itu pun kalu hg sanggup korban masa hg tidor petang. ehhh kantoi hg ske tido :P


model sambilan tu dh berpunya ker? ehhhh

hazwan hairy said...

wahh bestnya....semoga berjya ain..

Farina Hunny said...

sys pakai purdah ye ? still nampak cantik walaupun tak nampak wajah penuh (:

Hanif Idrus said...

Pemandangan indah dan berjumpa rakan2 baru

CikMunBlogger said...

macam teringin nak pergi sana . hehe . best nye dapat kawan dari pelbagai negara . kensalam kat dorang ea :D

Aliff Haikal said...

dimanakah permandangan ini? :O

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke