S A H A B A T

Selamat tinggal Malaysia

Assalamualaikum blogger kacak lagi kiut semua . Semoge kite semua sentiase dibawah lindungan Allah .
Alhamdulillah , setiap penantian yang penuh kesabaran akhirnya menghasilkan nikmat yang teramat besar untuk ain dan keluarga . Dari bulan 6 sampai laah bulan 8 keluarga cuba untuk selesaikan masalah untuk ain sambung belajar , akhirnya selesai jugak . Alhamdulillah , syukur dengan pertolongan yang telah allah berikan ke atas ain dan keluarga . Alhamdulillah akhirnya sebuah angan angan dah jadi kenyataan taak lame lagi . 

Ain baru dapat taw bile flight , gembira sangat bile wakil ILMAM msg ayah bagitaw dorang dah dapat tiket untuk pelajar pelajar yang akan sambung ke azhar . Hanya tuhan yang taw macam mane nak cakap gembira nya . Lagi lagi mak dengan ayah ain , dorang paling teruja . hehe , mane tak nye , ayah lah manusia pertama yang nak sangat ain jejak kaki dekat bumi anbia' tue . Akhirnya anak dia yang paling degil nie dapat jugak sambung dekat sane . 

Sekarang nie keje ain dekat rumah ade dua jaa . Satu menghitung hari bile nakk pergi , kedua beli barang nakk bawak sane . Haha . Waah , macam teruja sangat jaa ain nak pergi kan . Okea ain mengaku laah memang teruja sangat sangat nakk pergi sane . Dah macam macam bende ain lalui nak uruskan untuk sambung belajar dekat sane . Hamboihh , kemain susah nak pergi sane tahun nie .

Tapi semua tu baru ujian dekat malaysia , belum lagi ujian masa dekat bumi anbia' nanti . Lagi banyak ujian kat sana nanti , lagi berat ujian nya bile dah sampai sane . Semoga saye sentiase tabah dalam segala ujian yang  akan datang . Aminn , insyaallah . Saye yakin allah sentiase bersame hambanya yang menuntut ilmunya . Semoga saye tabah hadapi nya :( .

Masa dapat keputusan imtihan qabul dekat yayasan sofa , ampang dulu  ain betol betol putus asa nak pergi sane , dari 8oo orang yang duduki IQ hanya 100 lebih jaa yang lulus , okea , serius ain betol betol kecewe dengan keputusan dorang . Tapi kejap jaa kecewe , lepas tue ain dah tak harap langsung dapat sambung sane  , kalau dapat dapat lah , kalau taak dapat ain fikir nakk masuk insaniah jaa . Serius  mase tue ain betol betol dah putus asa .
Masa semakin hari semakin singkat , ain pon semakin hari semakin cool . Dan semakin hari ain dapat terima semua nya ketentuan illahi , ade hikmah sebalik ujian dia yang sikit nie . Tapi sebab emosi yang mengawal iman , ain lupe allah sentiase dengar doa hamba nya kan awak semua :) . Ain kalah dengan nafsu dan emosi masa tu , tapi ain bersyukur sangat Allah campak kan kesedaran dekat ain . Semua nya ain lalui dengan keluarga dekat sisi ain .

Alhamdulillah wakil ILMAM bagitaw flight ain 18-09-2012 nie pukol 3 petang , maksudnya hari selasa depan . betul kan ? mintak jasa baik kawan blogger doakan ain selamat sampai sane yea awak semua . Dah sampai sane nanti awal awal lagi ain mngkin tak dapat nak bw @ update blog kod , biase lah datang tempat baru dan tak taw pape pasal sane . Lame lame nanti ain okea lah kan awak . hehe . 

Okea lah , dah panjang sangat ain merepek nie , nanti korang bace atas tengah bawah ja kan ? hehe , itu lah kebiasaan blogger zaman sekarang . hahaha . kadang kadang ain macam tue jgakk . *pecah rasia kaw ain* . Ape ape pon terima kaseh dekat korang semua yang banyak bagi semangat mase ain bengang dengan YS dulu . Syukran Jiddan :) . 

Dekat sane nanti ain takut tak dapat zakat , nak mintak tolong korang jea lah sponsor ain kat sane dengan klik klik link say ain yea ? hehe , arigato gozaimasu kawan kawan . 10 kali sayang untuk korang :) .

Semoga  Ain Tabah Dekat Sane .

23 comments:

Mrs Velentine said...

dh klik says awak..

ismi nurash said...

slmt berjaya,take a good care of urself..jgn sedih2,pelangi :)

Wan_hazel said...

hati2... :(

Anum said...

sedih....terharu la baca

NUR AIN AZMAN said...

Wahhhh, best nya dapat sambung belajar dekat luar negara. Ain, hihi nama kita same. Btw, aen nak wish good luck ya in your life. Teruskan berusaha, kuatkan semngat, cekal kan hati, dan success selalu. Jangan lupa Allah tau. Take care awak :(

siti naqiah said...

tahniah dear! gud luck tau kt sana..blaja rerajin, jgn hmapakan harapan keluarga terutama ayah ain kay =)

niesa nabila said...

assalmulaikum.. kak ain bestnyer aq dpat belajr kt sane .. semoge akaq berjaya .. niesa nk sgt belajar kt sne :)

mohd faiz said...

tahniah ..dpt sambung berlajar..

Sue PeLik said...

semoga selamat sampai :)

deqjamucuxx said...

salam :)tahniah . tumpang gembira .

balaj rajin-2 tau :)

Zyra Roxx said...

congrats sisku syg :')

Pay Akhmad said...

selamat,semoga berjaya dan bisa menjadi kebanggaan kluarga

Pay Akhmad said...

moga jadi anak yang bisa dibanggain kluarga,yang bisa di banggain negara dan agama.

miss fluffy said...

good luck...be strong menjalani kehidupan kat sana^^

BUATBEST said...

dimana pon kita berada, jagalah diri baik2..semoga selamat sampai dan tahniah..

Mk Syahir said...

semoga berjaya dunia akhirat :)

~PILOT LOVER~ said...

semoga pergi sana dgn selamt.. dan jgn lupa jga diri.. stdy hard ye// gud luck dear :)

♥♥szumika sakni♥♥ said...

semoga selamat dalam perjalanan yer....

shar90 said...

tahniah ain... dpt jgak pegi... hee... jgn lupe singgah piramid tau... ahahaa
beli buah tangan utk sye ye :P

Tinta Lana said...

Assalammualaikum.

Ain..untungnya!!! :)

Dapat rasa tahap teruja tu macamana..ya, lana tahu, bukan senang nak masuk sana..nak urus macam2 lgi sblm flight..

Manfaatkan peluang ni ea ain :)

Farina Hunny said...

tahniah akak :') hari ni kawan kite dulu p beijing . pukul 12.25 am nanti

Nurul Aine said...

Tahniah awok :D
semoga Ain selamat tiba dan tabah dgn segala takdir yg bakal ain lalui ;)
Saya pasti rindukan awok naty ;'(
TAKE CARE!!!!!!

Cik Kay Jue said...

huhu.. baru dapt bw n baca entry ain.. mesti sekarang ni ain da pun selamat sampai di sana kan? Tahniah ea ain dapat melanjutkan pelajaran di luar negara.. semoga ain dapat bawa diri.. dan berjya dapat apa yang ain nak capai... >_< good luck...

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke