S A H A B A T

Aku harap kau terus juling . eh!

Assalamualaikum
eheh , semalam ain ado buat entry Senaman Mata Sebelum Berbuka . Memang pening tengokk menatang gambar tue , tapi ain tak puas hati sebab Maharaja Kopi Masam kata macam nie 
Haa , nampak taak , kalau tak nampak baling meje kat gambar tue bagi besar sikit . 

Oleh sebab perasaan cinta  taak puas hati sangat kukuh ain nakk bagi lagi , tengok lah gambar kat bawah nie 
Pergh , ain nak uplod gambar nie pon ain dah pening taw dak . Semakin power laah spek ain nanti . haishh . kalau korang tengok nie pon tak pening , ain tak taw lah korang pakai mate apee . Kalau Puteri katak tengok pon dea boleh pengsan . Apetah lagi kalau putera Panda yang gemok tue tengok boleh kurus beliau ! 

Harap kaw juling tengok gambar gambar nie wahai Maharaja Kopi masam .
Selamat beramah mesra dengan kejulingan anda !! haha
Weeh , meh bgtau gambar mane yang berjaya menjuling kan mata korang ?
credit : kaka lyssa  :)

21 comments:

cik Lilis said...

gambo yang ke 6 tu memang betei betei buat mata gue hilang anak mata, haha.

shar90 said...

bile tgok sume gambar2 ni... waa dah terase petanda2 awal yang sel2 dalam otak waa mule rosak... plis hentikan entry2 sebegini... hahahhaa
sume pic yg ain letak ni berjaya buat bola mata saye muntah... xtahan sgt... ekekekee :P

Sally Yatiey said...

Juling lagi sekali! haha :D

dEdEQ dE wIshEs said...

TOLONG3 .. MATA SY JULING .. HAHAHA

~MiZz Atie ZieYa~ said...

mmg pening

Detective Fiqa said...

okayy pening . hahaha :D waa dahh pening!!

Gadis Cupcakes said...

Nak terkeluar biji mata . HAHAHA ...

babycomel said...

mata agak terganggu la.. terpaksa urut2 biji mata ni tau :o

fadh leyanie said...

optical illusion,,.bergerak2 gambo..:)

AJIB said...

haha dh juling mata ni...
nice picture Ain tq2:)

Aida Omar said...

puteri katak tak pengsan lagi.. hik3.. cuma terasa alam berpusing2 je. haha.. adesh.. menguji sungguh ketahanan mata.

suweet kiwee said...

uihhh pening tgk ....uhuhhu

piraaa said...

pening lalat nengok gambo.

Ikhmal Yusoff said...

hipnotik mende ni..pening..haha

SunnyFunny said...

ayoyo . pening pala den .
tengox gambar uhh , gerak2 . huish ! huhu

Alynn Nyzaa said...

adoii..pening tgk gmbr2 ni...ain ni saja je kan nk naikkan power spec akk..:P

leakedknowledge said...

bhahahahaha semua gambar2 tu smue ak dh tgk sblom nie...dh kebal n kalih dh tgk gambar tu smue..maaf, percubaan cik puteri katak menemui kegagalan utk mjulingkan mata bet..bhhaahahha

Kamal Lee said...

wah muntah pelangi aku. pening~ O.o

ELFarahin said...

LOL~ dizzy dizzy~ seb baek dah buke. kalo tak, pengsan batal pose. hihii....suke tengok gambar-2 yang dalam bentuk bulat and ble kita tengok, nampak dia berpusing-pusing. huhuu... ^^

aswadz said...

juling mata aku.

the fikirman said...

weh , jangn buat dah entri nie..
boleh lari fikir gua .. #!$#@$%#%$

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke