S A H A B A T

Ain nak sangat SG nie TAPIIIII .............. :(

Assalamualaikum blogger kacak lagi kiut semua .
Huahuahaua , sedihh nya mak dengan ayah taak bagi nak bele bby glder nie ! Nak nanges pulak , ain mintak dekat ayah sebelum raye hari tu , pastu ayah tanye lah menatang ape tue ?  kebetulan jalan-jalan nak cari pasir kucing , singgah laah kedai pet kejap . Masuk jaa kedai tu ain nampak bby glider nie , aauummm , comel nye korang weh ! nak jugak nak jugakkk , hentak hentak kaki .

Dengan gelojohnya ain tarik tangan ayah , dengan penuh kelembutan lagi manja , ain cakap , Ayah nie laah SG tue , pastu ayah jeling jeling sambil sapu sapu janggut sejemput dia dan berkate nanti dah sambung belajar sape nak jage ? mane boleh bawak sane . ayah tak nak jage . Itu laah kate kate azimat ayah buat ain sedih . huwahuwa , Rase nak menjerit satu mall , nakk jugak nak jugak .

Tapi betul jugak cakap ayah , susah kalau nak bawa sambung belajar nanti , macam macam hal kene uruskan , lagipon tarikh nye mungkin dahh semakin dekat sekarang nie cume belum dapat kepastian jaa . Kalau ain nak jugak kene laah tunggu habis belajar nanti  bele laah banyak mane pon tak pe kan . Nanti terus buat zoo SG dekat dalam bilik . hehehe . 
tengok tengok , mereke kacak kan , gewaamm ii , huahua
Haa , ain baru teringat pasal satu binatang nie yang mampu buat ain menangis depan semua orang , kejadian nie berlaku dekat dalam kedai ain nampak SG nie . Bermula laah kisah seorang gadis kemetut yang comel lagi gagah perkasa yang diberi nama Nurul ain 

Dalam asyik bermanje dengan SG  , adek beliau memanggil dengan suare penuh kasih sayang lalu sang adik menunjuk kan sekumpulan binatang yanag agak kecik dan berwarna merah . Sepantas kilat beliau menjerit dan berlari anak ke arah ibu tercinta sambil menggelejat macam orang kene sawan , ibu beliau risau bagaikan sang anak kene kejar dengan sekumpulan askar askar maharaja katak .

Tanpa rasa sedikit pon perasaan kemaluan , gadis yang dikatakan kemetut dan comel lagi gagah perkasa nie teresak esak menangis bawah ketiak mak . Dan keluarga si gadis hanya bertepuk tangan sambil ketawa kegirangan melihat air mata darah si anak . huh ! menncikk ii .

Serius  ain memang anti gile dengan menatang tue , geli weh ! dah laa kecik kemetut , lepas tu warna merah , yeekk . macam anak cikk ti . !! Naak taw menatang ape tue ? sat yea , ain cube cari kat suami tercinta abamm google .
Ya Allah , ain tengok gambar pon geli taw dakk , demi korang ain sanggop menangis tanpa alasan sekejap . huh . yeeekkkk gelii wehh !!! :( hanya nie ain mampu tnjuk , taak lalu nak upload banyak banyak . korang search laah sendiri yea ? hehe . 

NotaBuluKaki . eh! nie satu entry due cerita nie . haha . bia laah . abaikan . satu tempat satu mall satu perjalanan . mestilah kene satu entry kan :)

15 comments:

leakedknowledge said...

owh ini rupanya bentuk SG tu...bru ku tau..sigh. kecik sgt silap2 terslah terpijak nnt [=.="

Detective Fiqa said...

hahahaha comell jee tuu :P hehehe

Cik Putri said...

SG! Pu3 ada bela sg. skang dah nak masuk 6ekor dah pun. boleh refer entry nie.. http://secretofnoone.blogspot.com/2012/08/semi-d-raya-eyos-family.html

and ini

http://secretofnoone.blogspot.com/2012/08/semangat-ke-glider-an.html

Cik Putri said...

haha..bukan bg jeles laa..bg semangat utk bela.akak start bela masa kat U jugak.ok je..yg penting kawan sebilik mesti sporting..

Fienazzuki said...

comel sgt!!!
tapi geli pun ya juga...
hehehe

PotiaCasaDelarossa said...

olololo... tomeynyer... rasa nak wat teman tidor jek natang neh.. maunyer dia masuk dalam poket ekekek

unsecretostory said...

Comel nyaa . Mmg minat jgak bntang nie , tapi jenis geli plak nak pegang . Heeeee .

shar90 said...

tomeeey~~ hee
lagi tomey klu duk dlm porch cute... hee xD

Zul De Alexis said...

comelnya nnt wa beli tuk ang na...:")

Sally Yatiey said...

Comelnyaaaa..

Farina Hunny said...

haha , akak ternak la benda tu kat tempat blaja . boleh study group sesama :D

CikMunBlogger said...

mun pun nak menatang nie . tapi " dia " cakap , buat ape nak menatang nie ? dah lah mahal . nak bela lagi and dia membebel bla bla bla T__T

Nira said...

alalaa comelnya...suke ngn SG ni mmg comel giler...geram he =)

Aida Omar said...

teringin jugak nak bela.. tapi..tapi..tapi mahal kot. hehehe..
eh natang ape bawah tu? hamster ke?

fiQRa said...

comel tapi mahal jugak sugar glider tu kan :)

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke