S A H A B A T

Ain nak sangat SG nie TAPIIIII .............. :(

Assalamualaikum blogger kacak lagi kiut semua .
Huahuahaua , sedihh nya mak dengan ayah taak bagi nak bele bby glder nie ! Nak nanges pulak , ain mintak dekat ayah sebelum raye hari tu , pastu ayah tanye lah menatang ape tue ?  kebetulan jalan-jalan nak cari pasir kucing , singgah laah kedai pet kejap . Masuk jaa kedai tu ain nampak bby glider nie , aauummm , comel nye korang weh ! nak jugak nak jugakkk , hentak hentak kaki .

Dengan gelojohnya ain tarik tangan ayah , dengan penuh kelembutan lagi manja , ain cakap , Ayah nie laah SG tue , pastu ayah jeling jeling sambil sapu sapu janggut sejemput dia dan berkate nanti dah sambung belajar sape nak jage ? mane boleh bawak sane . ayah tak nak jage . Itu laah kate kate azimat ayah buat ain sedih . huwahuwa , Rase nak menjerit satu mall , nakk jugak nak jugak .

Tapi betul jugak cakap ayah , susah kalau nak bawa sambung belajar nanti , macam macam hal kene uruskan , lagipon tarikh nye mungkin dahh semakin dekat sekarang nie cume belum dapat kepastian jaa . Kalau ain nak jugak kene laah tunggu habis belajar nanti  bele laah banyak mane pon tak pe kan . Nanti terus buat zoo SG dekat dalam bilik . hehehe . 
tengok tengok , mereke kacak kan , gewaamm ii , huahua
Haa , ain baru teringat pasal satu binatang nie yang mampu buat ain menangis depan semua orang , kejadian nie berlaku dekat dalam kedai ain nampak SG nie . Bermula laah kisah seorang gadis kemetut yang comel lagi gagah perkasa yang diberi nama Nurul ain 

Dalam asyik bermanje dengan SG  , adek beliau memanggil dengan suare penuh kasih sayang lalu sang adik menunjuk kan sekumpulan binatang yanag agak kecik dan berwarna merah . Sepantas kilat beliau menjerit dan berlari anak ke arah ibu tercinta sambil menggelejat macam orang kene sawan , ibu beliau risau bagaikan sang anak kene kejar dengan sekumpulan askar askar maharaja katak .

Tanpa rasa sedikit pon perasaan kemaluan , gadis yang dikatakan kemetut dan comel lagi gagah perkasa nie teresak esak menangis bawah ketiak mak . Dan keluarga si gadis hanya bertepuk tangan sambil ketawa kegirangan melihat air mata darah si anak . huh ! menncikk ii .

Serius  ain memang anti gile dengan menatang tue , geli weh ! dah laa kecik kemetut , lepas tu warna merah , yeekk . macam anak cikk ti . !! Naak taw menatang ape tue ? sat yea , ain cube cari kat suami tercinta abamm google .
Ya Allah , ain tengok gambar pon geli taw dakk , demi korang ain sanggop menangis tanpa alasan sekejap . huh . yeeekkkk gelii wehh !!! :( hanya nie ain mampu tnjuk , taak lalu nak upload banyak banyak . korang search laah sendiri yea ? hehe . 

NotaBuluKaki . eh! nie satu entry due cerita nie . haha . bia laah . abaikan . satu tempat satu mall satu perjalanan . mestilah kene satu entry kan :)

Masa Untuk Diam #12 : Ready? ^^

Assalamualaikum blogger kacak lagi kiut semua .
Situasi sebenar ketika lafaz "Aku terima nikahnya..."
Ready? ^^

Aku harap kau terus juling . eh!

Assalamualaikum
eheh , semalam ain ado buat entry Senaman Mata Sebelum Berbuka . Memang pening tengokk menatang gambar tue , tapi ain tak puas hati sebab Maharaja Kopi Masam kata macam nie 
Haa , nampak taak , kalau tak nampak baling meje kat gambar tue bagi besar sikit . 

Oleh sebab perasaan cinta  taak puas hati sangat kukuh ain nakk bagi lagi , tengok lah gambar kat bawah nie 
Pergh , ain nak uplod gambar nie pon ain dah pening taw dak . Semakin power laah spek ain nanti . haishh . kalau korang tengok nie pon tak pening , ain tak taw lah korang pakai mate apee . Kalau Puteri katak tengok pon dea boleh pengsan . Apetah lagi kalau putera Panda yang gemok tue tengok boleh kurus beliau ! 

Harap kaw juling tengok gambar gambar nie wahai Maharaja Kopi masam .
Selamat beramah mesra dengan kejulingan anda !! haha
Weeh , meh bgtau gambar mane yang berjaya menjuling kan mata korang ?
credit : kaka lyssa  :)

Senaman Mata Sebelum Berbuka

Assalamualaikum
Errkk ? Juling dak mate korang tengok gambar nie ? Harap buat spek cepat cepat ! hhaa .

NotaSiku : Ain rase macam nak buat segmen duit raye , tapi takut bz pulak bile daa sampai waktu tutup menatang nie , haishh !

Masa Untuk Diam #12 : Atiq & Mia

Assalamualaikum
Mohd Ghazali Al-Atiq
video
Damia Batrisya (Rasenya lah , lupe)
Video  mia ade tapi nampak ain laah . nanti kalau ain dah pandai edit vid ain masok kan . ahaks ! Okea bhai . Assalamualaikum
SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke