S A H A B A T

Kekasih hati Sehingga Mati .

Assalamualaikum
hehe!
Datin Embun bersama Bonia nya . Opah kuu ado , opah kaw ? ado ? haha .

Entry kali nie , khas untuk opah . Nanti opah bukak laa yea . hehe . Mane lah taw kan suatu hari nanti akaq tak de kan . ade lah kenangan opah dalam blog akaq nie kan pah :) kalau tak taw bukak , suruh laah kakaq2 @ deq cha bukak kan . hehe . okea , merepek kan pah .

Nanti akaq dah tak ade , opah jaga diri elok-elok tau . tak mau merajuk-merajuk dengan mak kalau mak keluar dengan ayah yea ? hehe . kalau opah sakit jangan liat sangat nak makan ubat yea ? makan banyak-banyak macam mula mula opah balik bulan 6 ari tue taw . 

Opah Mesti gemok tapi jangan obesiti . eh! daa tua pon adee obesiti laah . kalau opah tak ade selere makan nasi , opah makan laah maggi , jangan duduk kat dapur , bahaya sangat . Walaupun mata opah dah nampak sikit , jangan berani sangat duduk kat sapur taw . kalau opah nak ape-ape , mohon mintak kat sape sape .

Akaq nak mintak maaf nie kat opah , cepat sedia kan tisu @ kain . nanti habis tudung opah kene hingus . hehe . apee lhaa , dalam banyak-banyak cucu yang opah ade dalam adeq bradeq mak , akaq paling degil kan ? suke melawan cakap opah , suke malas malas , keras kepale ya rabbi kan .
Akaq mintak maaf pah , selama opah duduk kat rumah kiteorang adeq beradeq , akaq selalu buat opah sedeh , sakit hati , terasa , macam macam opah rase kan ? akaq mintak maaf yea pah ? mase akaq mula mula masuk sekolah menengah dulu , akaq selalu buat hal kat rumah kat sekolah . selalu buat opah , mak ayah , adeq beradeq susah hati . akaq mintak maaf :(

Walaupon waktu akaq membesar sebagai cucu derhake , opah tak ade kat rumah sini , akaq tetap bersalah kat opah sebab sakit kan hati mak . Akak memang dari dulu bukan anak/cucu yang baik dan akaq bukan jugak yang terbaik . Tapi akaq selalu bising nak yang terbaik untuk orang sekeliling akaq . :(

Akaq Mintak maaf yea opah . Entry nie untuk opah taw , khas untuk opah :) hehe , Sayang opah banyak sangat . tak ade sape boleh ganti tempat opah . :)

~PERHATIAN~
Sapa ade atok duda mohon masok minang cepat sebelum terlambat . eh! Maaf opah . hehe . Muaah Muuah opah . Lebiu opah . 

14 comments:

leakedknowledge said...

untung ko masih ada diaorg...sayangi diorg slagi termampu...ak dua2 belah dh xda dh..ttibe rindu lak :(

shar90 said...

kirim salam kat opah... hehee xP

nadia farhana said...

sweetnya :)

Ety said...

Hee. Ety pun panggil nenek Ety opah :D

lyana kamal said...

seronok ade opah :')

saifulizan shaari said...

hahaha...mcm2 hal...untung ada cucu mcm nie

::Nur Amirah:: said...

opah xkisah..janji rock..!!
ops..!!

eyjalukman said...

kem slm opah .hehe smoga dy sntiasa shat :)

caer sasuke said...

dua2 opah,dua2 atok n ayah sumenye dah takde..huhu =,(

unsecretostory said...

salam sayang untuk opah dia :D

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

apizieya said...

kihh. .lebiuuu cme opahh. .!!wehh adkk. .sjakk ble ko pndaii tching lbeyhh. .??:)

apizieya said...

kihh. .lebiuuu cme opahh. .!!wehh adkk. .sjakk ble ko pndaii tching lbeyhh. .??:)

apizieya said...

kihh. .lebiuuu cme opahh. .!!wehh adkk. .sjakk ble ko pndaii tching lbeyhh. .??:)

Edy Fee said...

takleh blah opah obes.ahaha nafsu mkana pe tu

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke