S A H A B A T

Abang tahu tak???

Assalamualaikum
Abang tahu tak??? 

adik nak bagi tau nih. Nanti abang boleh pesan kat isteri abang, adik2 perempuan abang, kakak2 abang, saudara mara perempuan abang malahan kawan2 wanita abang juga.

11 comments:

tirahzairi said...

jom pakai tdng....hihi

inche hlovate said...

so, tutup la aurat anda sebelum aurat anda ditutupkanb:)

leakedknowledge said...

sesiapa yg berkenaan yg baca ni mesti terasa pedas d hati ni..kekeke..terbaik :P

SITI NUR AMIRAH ! said...

insaf T^T semoga kita sama2 menjadi wanita islam yg muslimah :)

kaki bola said...

gulp.telan liur.
abg yg tak nasihat adik pun dpt saham kan?wuu.takot.

EmyAyaNurisya said...

:")
betul .

hairy said...

nice :-)

♥Mr.Petak♥ said...

abang petak dah tahu :)

Misz Mieza said...

Perkongsian yang menarik.. Peringatan untuk diri MM jugak ni agar menutupa aurat dengan lebih sempurna.. =)

~~oOpEt~~ said...

betul tu.. aurat tu dh wajib ditutup.. peringatan utk pet juga :D

shar90 said...

akan sampaikan pesanmu itu... hehee xD

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke