S A H A B A T

PERHATIKANLAH GAYA FESYEN TUDUNG ANDA PART 2

Assalamualaikum

Salam , semenjek kebelakangan nie , ain jarang cerita panjang2 kan . Sebab ain hilang selere nak taip panjang tapi tak ade Nilai sebalik entry tue . Hari ain nak buat entry pasal GAYA FESYEN TUDUNG , sebelom nie ain dah pernah buat entry pasal PERHATIKANLAH GAYA FESYEN TUDUNG ANDA PART 1 , tapi hari nie ain nak buat lagi sebab gambar yang dulu sikit jaa . yang kat bawah nie ade pelbagai . 

So , pandai-pandai laah kite muhasabah diri yea :) . Kite bertudung bukan untuk cantik , bukan juga untuk jadi perhiasan jaa tudung tue , tapi untuk menutup aurat dan mengikut syariat islam . Islam tak melarang kita untuk berhias tapi JANGAN MELAMPAU ade batasan nya . 
"...nescaya ALLAH akan meninggikan orang yang beriman di antaramu dan orang yang diberi ilmu pengetahuan beberapa darjat..."(surah al-mujaadalah:2)

Ain tak sebaik wanita kat luar sane , ain pon ade kelemahan sendiri . Dan sangat laah banyak kelemahan ain . Ain buat entry nie bukan untuk menyindir atau nak ambil perhatian orang . Tapi sekadar berkongsi ilmu dengan semua kawan kawan blogger . Maaf kalau korang anggap ain nak menyindir , tak ade niat langsung .

4 comments:

Cik Kay Jue said...

thnks for sharing... muslim punya cantik kan? :)

sapix said...

ramai bertudung sekarang sebab berfesyen .. bukan nk tutup aurat .. hmm ..

♥ MS ♥ said...

thank for sharing. tengok sekarang. makin banyak fesyen tudung yg pelik2. kita nih yg perempuan jadik mangsa fesyen pulak. kena hati2 laa. :/

Zul De Alexis said...

nice nnt sm nk bertudung lah..EH!..^^

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke