S A H A B A T

Ya Allah , Tetapkan hati kami :(

Assalamualaikum

Bila dianugerahkan taraf Phd kerana betrani mengubah hukum Syariat Islam berdasar akal dan nafsu serta bertunjangkan isme zionis/kuasa barat maka keluarlah fatwa dari perempuan laknatullah yang bernama Dr Siti Musdah Mulia yang juga mempunyai rakan liberalnya di 
Malaysia. Belaiu menghalalkan perkahwiann sejenis puak gay dan puak lesbian.
Soalnya, adakah ini ajaran Islam atau ajaran sesat yang bertopengkan Islam (Islam liberal) yang juga cuba diperjuangkan oleh ambiga sarvanan atas nama kebebasan seksualiti.


YA ALLAH , Kaw tetapkan laah hati kami , kaw kuatkan laah iman kami supaya tidak terpedaya dengan NAFSU dan SYAITAN . YA ALLAH , jangan kaw terbalik kan hati kami sebagaimana kaw lakukan pada kaum yang terdahulu , AMIIINNN !!

12 comments:

mama aleen said...

Ya Allah..
Dr. ni org Msia ke Indon.. gila..

emeliena said...

MasyaAllah, takutnya... Dunia akhir zaman, semakin hampir hari kiamat ;[
By the way, thanks share doa tuu.

Selendang Merah said...

Ya Allah
semoga diowg nie mendapat hidayah suatu hari nnt..yang kita pulak sentiasa kena siap bersedia melawan segala godaan..

Amalina Ulya said...

apa nak jadi dengan dunia sekarang !

haishhh -.-'

sis92 said...

baru tau ni..takda guna segala pangkat dan gelaran tu klu ketepikan hukum hakam agama.

Liyana Izzati said...

Diiktiraf kerana keberanian mengubah syariat? Orang macam ni patut dianugerahkan ke? Tak patut. Semoga kita tak tergolong dalam golongan yang dilaknak Allah ni. Aminn.

ciksengeh :D said...

org sekarang macam dah takde pegangan agama ..

Hazimah Abdullah elayes CHe MaH said...

ishhh ade ke patot..huhu..xtakut dgn azab dan kuasa Allah ni..huhu

shar90 said...

igat sye dh jahil,,, ade lg org cerdik pndai lg jahil... ultimate jahil xD

Hanif said...

Biar betui!!! iskkkk!!!

Fiza Suhaimi said...

Ya Allah.. kenapalah dengan dunia sekarang? diharapkan Engkau teguhkan iman kami Ya Allah.. Aamiin..

Razif said...

Lemahnya pemikiran islam dia ... iman bertunjangkan apa dia ni ..

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke