S A H A B A T

RM720 Sebulan ? Mahal nya .



Tak nak taip panjang-panjang , nak suruh korang tgok gamba jaa . bace lhaa . 
Takod+nak nanges+gve up+macam mcam rase datang :(

Terime kaseh kawankawan ain
 
Abg loi , trme kaseh :( ain takod
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mengadu kat Hana dalam chat plak :(
Dea bnyak bg smngt kat ain , rase mcm da lame jaa knal dea . 
thx dear , hana cakap , mcm hana da knal lame ngn ain .
-----------------------------------------------------------------------------------------------


Awak sllu cakap , "sy tak nak bg smngt kat awak hari nie , sbb sy nak bg smngat kat awk tiap2 hary" . Tapy hari nie awak tak de :( 

#Tolong doa kan ain llus untuk exam tue nnti yea . kiteorang tak de tajuk @ sbjek yang nak bace . Cume bace ape yang kteorang dah blaja mase ting 6/STAM kat skolah dlu jaa . Itu pon belom tentu masok :( . Takod sangat , ain tak nak pegi tahun depan . :( Kalo ain kene pegi tahun depan , ain kene masoik uys ( U yayasan sofa ) , sebulan RM720 , mahal . :( 

^^Nota Selipar^^
Imtihan Qabul = Exam bg pelajar2 yang nak masok UAL (Al-azhar)
Markaz Lughah = Kelas bahase Arab
Yayasan Sofa = U yayasan sofa baru bkak dekat N9

16 comments:

Anum said...

mahalnya

Farina Hunny said...

Farina doakan Ain dapat buad yang terbaik :)

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@Anum haah , tak taw lhaa , knp mhal sgtt . dlu dgr cite 300 jaa :(

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@Farina Hunny i.allah , thx dear .

teha said...

sis , gudluck.. i know u can do it ! :)

Nurul Hayati said...

sis.. you can do it.. you can! you can! chaiyyok!!

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@teha thx dear , tapi ttap takod , sbb susa :(

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@Nurul Hayati whooa , thx dear . cam mane lhaa nak ade smngt kobar2 nie .

hazfee said...

insyaAllah boleh tu. jangan putus asa sebelum mencuba. :)

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

hazfee : trme kaseh , i.allah .

SunnyFunny said...

insyaAllah , akak boleh jawabnya . akak mesty yakin .

good luck !

faizah doakan yang terbaex untuk kak aen .

:)

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@SunnyFunny woot woot , thx dear :|

Black Jeepsu said...

doakan untuk baik2 aja.. semoga berjaya~

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@Black Jeepsu i.allah . trme kaseh ?:D

tasnimsahaja :) said...

usaha, berdoa, tawakal,, yakin taw ! chayoook ! warga blog mendoakan you :)

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@tasnimsahaja :) i.allah . innallahha maana :D

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke