S A H A B A T

Hello Hollo people

Assalamualaikum

Hello Hollo people . hee ~ #cehh , nakk jgakk spkng , nyampahh i . Korang sihat ke ? Dah makan ? Dah minum ? Dah follow ain ? hehe , gurau laahh . Hari nie , ain baik . tak nak membebel . tak nak marah sape-sape . Ain nak cerite pulakk . haa , sblom tue , korang tgok dulu pendahuluan Sini , Sini dan Sini . haa , dah tengok dah .  okea , good boy/girl . Hehe . 

kan ain pernah crite kat korang pasal Taklimat , Sambung belajar Dan Degil . Keras kepale , kalau rase taakk ingat pegi laah bace balikk . Ain dah pergi PPD ipoh untuk hantar surat tawaran belajar tue , tibetibe jaa Ustaz yang urus kan untuk pelajar yang nak smbung belaja tue cakap , hantar surat tawaran nie lepas exam nanti . Grr , pening dah kepale ain , sekejap cakap akhir bulan 5 sekejap cakap lepas exam IMTIHAN QABUL *exam untuk pelajar mesir* 
Tapi tak pe laah , bukan salah PPD pon , salah Yayasan sofa ! sebok nak campur tangan pulak . adeh , tak nak laah cite pasal dorang . Okea , kalo korang ingat ain pernah cite kat entry INI , pasal exam tue kan ? taak jadi . Dorang tunda kan sampai akhir bulan 6 @ awal bulan 7 . lambat sangat laa pulak . Ustaz tue cakap , kemungkinan awal bulan 7 . ntah lhaa . semua pelar yang nakk pergi pening kepale dah dengan sistem yang yayasan sofa buat nie . haiish !

Haa , dah alang alang ain membebel banyak banyak nie  kan , ain nak jugak mintak tolong jasa baik kawan-kawan blogger doa kan ain lulus dalam exam tue nanti . Apeape pown , terima kaseh banyak-banyak . Mane taw kan , doa korang lebih cepat makbuk dari doa ain sendiri . Tolong doa kan saye yea kawan-kawan :)
Ain tak kan lupe kan jasa baik korang semua , i.allah ! 

tolong klik dengan penuh keikhlasan yea *

4 comments:

Selendang Merah said...

insyaAllah ain akan lulus dengan berjayanya..kn dh usaha..berdoa byk2 Allah tu maha mendengar

shar90 said...

smoga cemerlang ye ain... aamiiin~ xD
**lps ni blh jd lecturer... ekekee xD

detrieks said...

nice share...


detrieks.blogspot.com

9n0L4 said...

best of luck ye dear. ;)

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke