S A H A B A T

I Koming ! ejemency ! betol kaa nie ?





tade kene mengene dengan gamba . 
*hiasan semate-mate*

Tididiii ~ hai awak awak semua , bosan kan Ain nie , asyik hapdet bende sedeh jaa . chill lhaa kan :) , *cakap jaa lebyh aq nie* , haha , okea . Hari nie ain tibe tibe pulak rajin nak nak hapdet pasal ummi nazirah nie . haa , sblom Ain cite pnjang , cube korang bukak ini & ini , dah ? okea , best ? hehe . Okea , bck to "i koming" n "ejemency"  . Mcm pelikk jaa bunyi ttle Ain 2 kan ? "i koming" n "ejemency" , haha . Ain bace pon macam pelik jaa . Nie semua angkara kak umi , aka orang jawe murtad nie , haha . same jaa macam aq nie . haha

Ain tak bape pasti mane datang ayat  "i koming" n "ejemency" , tapi ayat nie muncul dekat skolah dulu . tahun lpas kod , mase STAM . haha . tue lhaa kak umi , taa reti cakap bi nakk jugakk sleng bi . cakap jaa lhaa jawe . haha .

Tibe tibe muncul idea nak hapdet plak , lpas sembng ngn membe kat fb tady . haha . Ayat "i koming" n "ejemency" milik no 3 tue , haha .

jgn sesekali curi ayat nie 

NOTA LUTUT : i koming = i coming 
                             : ejemency = emergency
                             : jawe murtad = tak reti cakap jawe

14 comments:

keli menari said...

bahasa baru tuu..hehe .xde dalam kamus..

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@keli menari haha . dea silap sebut jaa . cari lhaa kamus mane pon , kompom takk jmpe .

Anum said...

hehehe
new bahasa

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@Anum haha , mmg pon , mulemule ain dgr pon glak goleng2 ain :)

Hanif said...

Ni kita namakan ayat geng kamceng..hehehehe
Ambil Kesempatan Vote Me as Blogger Of The Year

emeliena said...

Assalamualaikum.. hahaha, comel jer.
I koming ejemency <3

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@Hanif haha , bole plakk name dea jady "geng kamceng"

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@emeliena wsalam . haha , nakk pnjam kaa ? amek2

Princess Syazliyana said...

kihkih :3

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@Princess Syazliyana mwahaha , suke plak anda .

shafiq said...

haha , macam2 dah sekarang nih , bhasa rojak orang kata , hee :p

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@shafiq haha . ini dpnggl bahase jawe+bi :D . itu sbb bnyi jadi cam nie . haha

kay_are said...

peliknye bahase.. memang broken habis ni.. takleh selamat dah..=P

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

@kay_are haha . ini bahase jawe murtad+bi= i koming n ejemency lhaa .
*perosak bahase

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke